петък, 15 август 2008 г.

Опит за летене - полууспешен,или 9 истини за живота

Докато се утрепвах от работа /защото аз винаги съм претрупана с ангажименти и задачи – нямам време дори да излизам с мъже, затова излизам само с бивши, те не са мъже/, успях да разгледам няколко култови фрази за един от мечтаните синове на българска майка юнашка – така уважавания от мен – Бат Бойко. Наричам го така, защото го чувствам близък, свиден и мил. Ако щете вярвайте...Мъчно ми е, че фразите са взаимствани от някакви си там глупости за някой си Чък Норис...все пак кой е Чък Норис...кой е чувал за него...Докато и децата знаят кой е Бат Бойко!


Но докато се чудех как да се организирам, за да се справя с дневните си задачи...все пак толкова претрупана и натоварена...получих съобщение по ICQ “Работиш ли?” Въпреки, че бях толкова претоварена;) тук ви намигам и с двете си очи / дори третото ми - и то намига/ неподозирани от мен споособности се отприщиха и с тяхна помощ сътворих следните мъдрости:


1/Ани Стоенчева не си чати по време на работа - тя опознава ближния - с цел работата й да стане по – ефективна!


2/Ани Стоенчева не пуши по време на работа - тя разсъждава над екзистенциални въпроси на стълбите!


3/Ани Стоенчева не бездейства - тя напрегнато обмисля как да рационализира действията си / твърде отговорни/ !



4/Ани Стоенчева не пие - тя изследва и картотекира влиянието на различните алкохоли върху човешкия организъм....


5/ Ани Стоенчева не се напива, всичко което прави е само за да се приобщи към другите!


6/ Ани Стоенчева не ходи на срещи - тя наблюдава междуполовите отношения и си води записки!


7/ Ани Стоенчева няма нужда от секс, когато все пак го прави – то е за да поддържа стегнати коремните си мускули /тя няма време за фитнес/!


8/ Ани Стоенчева не мастурбира – освен ако не я помолят настойчиво!


9/ Ани Стоенчева не лъже – тя надгражда действителността!


Бях толкова претоварена, че се спрях на сакралното число 9...Бих искала да продължа, но разберете, толкова съм ангажирана...на никого не го пожелавам....


По предложение на мой съчатър - развалям сакралността на листата и добавям корекция на 5 точка:

10/ Ани Стоенчева не се напива, тя просто преминава през някои перцепционални измения, от чакра в чакра, от чакра в чакра....

2 коментара:

Анонимен каза...

haresva mi tvoq profil i si 4eta koga to imam vreme ot taka natovarenoto ejednevie ouf......

Orlin Baev каза...

Привет! Къде се загуби? Поздрави!