четвъртък, 7 август 2008 г.

Моля за помощ - ако някъде търсят чистачки - АЗ СЪМ ЧОВЕКЪТ!!!

Искам да започна работа като чистачка - някъде! Ще си чистя по няколко часа на ден. Ще си представям, че съм героиня от сапунен сериал с гъста, дълга коса /за предпочитане до дупето/. Примерно съм извънбрачна принцеса на малко кралство, но никой не знае. Няма да оставям извънредно. Щом изчистя паяжините – хващам си трамвайчето и право към квартирката....

Амбициите за кариера могат да бъдат толкова изтощителни и ограбващи съня...Хората няма да имат никакви претенции към мен, освен да изчистя паяжините! Прекрасно! Няма да се бутам и да се натягам да съм най – добрата чистачка. Подобна „позиция” ще ми помогне да нокаутирам честолюбието си /дали/. За целта държа да ме наричат „чистачка”, а не „хигиенистка”. Дали има подобна длъжност в регистъра с професии – трябва да проверя...

Представям си на купон как някой подпийнал младеж ме пита с какво се занимавам! А де! Ще ходя на специализирани партита за чистачкиJJ. Ще си родя 4 деца /всички от различни мъже/. После ще си направвя фирма за чистачки – за да учат децата в университет;) по стара българска традиция – ще се изтърбуша, за да могат отроците да се развиват, златните на мама..! Агънцетата ми те!

Сега разглеждам обявите.
В офиса не можеш да мислиш, нямаш време да мечтаеш – като на война. А си се заблял нанякъде , а са те застреляли. Трябва да изостряш сетивата си, очите ти посдкачат като джамени, да помниш хиляди неща, за които нямаш желание дори да мислиш, камо ли да помниш. Като чистачка няма да ми се налага да се усмихвам на всеки – може даже да симулирам, че съм няма.
Мислех и за селското стопанство – но там шансовете да се реализирам, струва ми се са значително по- малко. Докато чистачки, виждам, че се търсят!

Сигурна съм, че мога да бъда добра чистачка. Ще дам всичко от себе си. Една паяжинка няма да оставя! Моля, ако някой има какво да предложи - да се свърже с мен.
Рейтингът на тази професия – все повече ще се вдига!
Амин!

Няма коментари: