сряда, 30 юли 2008 г.

„Без оргазъм може – без гушкане, не…” из хумора на едно побъркало се 23 годишно девойче

Е, как ще може, бе! Еми едното за сметка на другото ли е…а?


По закона за компенсацията – грозноватите жени правят най – добрата френска любов. Не ми се е случвало грозновата жена да ми се отдава орално JJ, но съм склонна да кажа едно „по – скоро да”. Все пак законът за компенсацията гласи – Слабият физически развива интелекта си, нещастният - чувството си за хумор / нали комиците били най – тъжните хора /, глупавият гледа с нещо и той да привлече симпатиите, завалията…на когото Господ не дал едно, дал друго. За когото забравил да се погрижи / Създателят, сиреч /, оня наваксал сам JJ. Та има логика една красива жена да не се напъва толкова колкото средностатистическа такава.
Но като оставим настрани дългото лирическо встъпление – въпросът е следният:
Може ли една жена да е щастлива, ако не я гушкат, па ако ще и с пет оргазма на денонощие / е, чак пък пет…ще каже някой – хората за цял един живот я им се случат 2, я не;) / . Девойчето, цитирано в заглавието казва, че не може – За какво ми е връзка тогава, добавя с присъщо за тази възраст мъдро изражение и се подхилква. Ама право си е момичето, извинявайте. Има основание да бъде взискателно…
„Без оргазъм може – без гушкане, не…” – въпрос на приоритети.
Ако повярваме в закона на компенсацията, изследван и произследван почти през целия ми съзнателен живот Гушкача се е изучил в дарбата си, не така случайно;) а? какво ще кажете?! А тоя другият дето не гушка / освен ако не е с повишено чувствителна централна нервна система и градусите навън не са над 40/ , компенсира по други начини / какви ли /?!
Какво да ви кажа! Сигурна съм че има такива девойки дето ще намерят начин да ме опровергаят…ами евала!
Аз за почти 10 години активно, и не толкова общуване/ понякога – зависи дали съм в сесия, майтап / не съм имала случай на отсъствие на компенсация/ , не съм имала възможност да наблюдавам абсолютен синхрон между двете превъплъщения на мъжкото очарование.
Гушкали са ме до безбожие – спала съм на две възглавници, а той отвит горкият гушка…
Задупвали са ме, загъзвали са ме, а аз съм зяпала в тавана – преосмисляйки битието и разсъждавайки върху екзистенциални въпроси…..а беее, какво да ви кажа….
Все съм избирала между едното и другото, внимавайки да не забравя закона за компенсацията.
И ако трябва да избера между едното и другото – сега на тая преклонна възраст / 28 / - казвам така:
Създателююююююю, е, какво е това бе…. Ми не ща само едното, дали да се лиша от вода, или от хляб…ами все ще се мре…ами, Създателююю, егати закона, егати компенсацията…айде благодаря!

П.С. имай предвид, че те назовавам с главна буква, не се прави на ударен и виж там, дай едно рамо и преправи закона....на всеки се случва да се обърка, нали Господи... :):):)

2 коментара:

krisi каза...

Нека бъдем оптимистки, Ани! Сигурна съм, че по Закона на Компенсацията, Господ ни е компенсирал не как да е, а именно с определено количество екземпляри, които притежават не само едно, но дори няколко ценни качества, присъщи на истинския Мъж (коиото ти не си засегнала, но съм сигурна, че като един ценител, не си пропуснала да отбележиш на ум). Само внимавай да не срещнем (защото не се съмнявам в неговото съществуване, както и не се съмнявам в съществуването на Дядо Коледа) по едно и също време на едно и също място този екземпляр ... :)

Шлемник Байкалски каза...

Е какво като, ако ситуацията реши - по едно и също време и на едно и също място...аз ще проверя първа за какво става въпрос :):)и сетне ще ти предам щафетата...няма страшно, не бой се...